poniedziałek, 14 lutego 2011

fotografia -michał jędrzejczak - photoroom

Witam na moim blogu :) - zapraszam wszystkich którzy poszukują fotografa  .
Fotografią zajmuję się od kiedy pamiętam . Moją największą pasją i głównym profilem działania jest fotografia portretowa.Staram się uchwycić i pokazać na moich zdjęciach najlepsze strony fotografowanych osób.Interesuje mnie nie tylko zewnętrzny obraz ale także co osoba która staje przed moim aparatem fotograficznym myśli,czuje i jakie emocje nią kierują. Staram się zawsze pokazywać ludzi których fotografuję z jak najlepszej stony- wydobyć ich piękno.Każdy człowiek ma w sobie piękno.Jeżeli nawet trudno jest to niektórym dostrzec to ja z moim aparatem robię wszystko aby odnaleźć często ukrywane interesujące strony modela lub modelki.
Poza fotografią portretową doskonale czuję się w fotografii mody. Zapraszam na sesje zdjęciowe modelki i modeli potrzebujących zdjęć do portfolio i teczek w agencjach.Zapewniam że zdjęcia które wykonamy wspólnie będą oryginalne i niepowtarzalne.Fotografia reklamowa i produktowa także od czasu do czasu znajduje się w zakresie mojego działania czego dowodem będą zamieszczane na tym blogu zdjęcia które sukcesywnie będą się pojawiać.
Zapraszam także do korzystania z mojej oferty w zakresie zdjęć ślubnych.Proponuję wykonanie kompletnego reporażu z całego dnia ślubu lub tylko samych ceremonii i wesela.Jestem przekonany że także zdjęcia z sesji plenerowej lub w dowolnie wybranych wnętrzach będą wspaniałą pamiątka ślubu i tego jednego najważniejszego dnia w życiu Młodej Pary.
Pracuję na terenie Łodzi,województwa i w razie potrzeby w dowolnym miejscu na świecie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz